ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

  • ۰
  • ۰

اعلامیه پذیره نویسی

 

شرکت های سهامی عام باید قسمتی از سرمایه خود را به مردم بفروشند و بیشتر سهام شرکت باید به مردم واگذار شود .  وقتی مردم برای تامین این سرمایه اقدام می کنند  پذیره نویسی صورت می گیرد . در واقع مردم با مراجعه به بانکی که حساب شرکت در آن است  ورقه ای به نام ورقه تعهد سهام را دریافت و با امضاء این ورقه تعهدات شرکت را قبول کرده  و بهای هر سهم را به هر تعداد که خواهان خرید آن باشند را پرداخت می کنند . تمام این عملیات برای شرکت سهامی عام پذیره نویسی نامیده می شود .

برای پذیره نویسی مجوز مجمع عمومی فوق العاده نیاز است . این مجمع هنگامی که این طرح را تایید می کند مهلتی هم باید برای ازین طرح مشخص نماید که  ظرف این مدت مردم با مراجعه به بانک و دریافت ورقه تعهد سهم  ضمن خرید سهم مورد نیاز تمامی مستندات شرکت مانند اساسنامه  و تصمیمات مجمع عمومی را می پذیرند . در هنگام در یافت ورقه تعهد سهم باید حداقل 35 درصد تعهدات نقدا به حساب شرکت واریز شود .

طرح اعلامیه پذیره نویسی باید توسط  موسسین تهیه شود  و ضمن ضمیمه شدن اظهارنامه شرکت به اداره ثبت شرکت ها تسلیم شود . در هنگام تهیه این طرح باید نکات زیر را  در طرح حتما بیاورند :

·        نام شرکت

·        موضوع فعالیت شرکت

·        مکان فعالیت شرکت و در صورتی وجود شعبه آدرس شعبات آن

·        مدت زمان تشکیل شرکت

·        هویت مشخص شده موسسین  به همراه آدرس محل سکونت  و شغل اصلی آنها . در ضمن باید سوابق و  تجارب مرتبط موسسین هم در صورت وجود در این طرح عنوان شود .

·        میزان سرمایه نقد و غیر نقد شرکت  و تفکیک  تعداد سهام متعلق به سرمایه غیر نقد

·        اگر برای موسسین مزایایی در نظر گرفته شده باید عنوان شود

برای مطالعه ادامه مطلب به وبسایت ثبت شرکت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

 تلفن :     02188770580 

 

  • ۹۶/۰۴/۰۳
  • ثبت شرکت و ثبت برند نوبل نوبل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی