ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

  • ۰
  • ۰

ثبت موسسه غیر تجاری غیر انتفاعی

 

موسسات غیر تجاری که با اهداف غیر تجاری ثبت می شوند و نمی توانند هیچ گونه  اقدامات اقتصادی تجاری داشته باشند خودشان به دو دسته مهم تقسیم می شوند. برخی از این موسسات که برای صاحبین و افراد ثبت کننده این موسسات دارای منافع هستند و سودی را عاید آنها می کنند به موسسات غیر تجاری انتفاعی شهرت داشتند که در این دسته مدارس غیر انتفاعی و انواع آموزشگاه های علمی و موسسات دانش آموزی و دانشجویی به ثبت می رسند .

اما دیدگاه بسیاری از ثبت کنندگان موسسات غیر تجاری واقعا اهداف غیر تجاری است و به هیچ عنوان انگیزه ای ندارند تا در قبال این موسسات سودی برای خود و سایر شرکا به دست بیاورند . این افراد که هم می توانند افراد حقیقی و هم حقوقی باشند به دنبال ارضاء دیدگاه های معنوی و یا حتی به انبال تکامل روح خود را اقدامات خدا پسندانه و انسان دوستانه هستند . هدفی جز کمک و یا حل کردن مشکلات یک عده خاص و یا یک جامع مورد نظر را ندارند و همیشه رویاها و دیدگاه های خود را با کمک به مردم دنبال می کنند.

برای مطالعه ادامه مطلب به وبسایت ثبت شرکت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

 تلفن :     02188770580 

 

 

  • ۹۶/۰۴/۰۲
  • ثبت شرکت و ثبت برند نوبل نوبل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی