ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

  • ۰
  • ۰

چگونه یک شر کت هلدینگ راه اندازی کنیم ؟

هلدینگ ها شرکت هایی هستند که چندین شرکت را مدیریت و سیاست گذاری نموده و بیشتر فعالیت نظارتی بر این شرکت ها دارند . شرکت هلدینگ که با نام های مادر ، کنترل کننده ، دارنده ، مالک ، صاحب سهم و نام های دیگر شناخته می شود به حکم یک پیشرو و جهت دهنده و یا یک فرمانده برای شرکت های زیر مجموعه خود عمل می کنند و با اتخاذ تصمیم هایی که معمولا توسط افراد این شرکت ها در شرکت های زیر مجموعه سوق دهی می شوند تلاش می کنند تا خواسته های خود را و نتایج مورد نظر خود را از فعالیت های شرکت زیر مجموعه خود دریافت نمایند .

شرکت های مادر و یا هلدینگ  ممکن است سهام عمده شرکت های زیر مجموعه را خریداری نمایند و با گماشتن نفراتی در راس این شرکت ها در تصمیم گیری و هدف دهی آنها تاثیر گذار شوند . و یا ممکن است موسسین شرکت هلدینگ با هدف گذاری های مشخص تعدادی شرکت زیر مجموعه در قالب های و موضوعات مورد نظر راه اندازی و سیاست های شرکت مادر را رهگیری نمایند . ..

برای مطالعه ادامه مطلب به وبسایت ثبت شرکت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

 تلفن :     02188770580 

 

 

  • ۹۶/۰۳/۲۵
  • ثبت شرکت و ثبت برند نوبل نوبل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی