ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

  • ۰
  • ۰

چه شرکتی ثبت کنم ؟

اغلب افرادی که تمایل دارند حضور خود را در اقتصاد  و امور تجاری کشور بصورت رسمی و حقوقی انجام دهند  و یا به دنبال ایجاد شغلی مستقل هستند و می خواهند در این شغل و حرفه به بهترین حد پیشرفت دست یافته و بتوانند در هر زمینه ای ورود کرده و بتوانند از مزایای اشخاص حقوقی استفاده کنند به فکر تاسیس و ثبت یک شرکت تجاری می افتند .

ثبت شرکت و موسسات غیر تجاری همیشه اولین قدم برای پیشرفت و تعالی افرادی است که با ایده و تفکر مناسب موضوعی را انتخاب می کنند و با شراکت دو تا چند نفر به بهترین نحو ممکن  خدمات و موضوع خود را ارائه می دهند . افرادی که اقدام به ثبت شرکت می کنند نه تنها شخصیت حقوقی پیدا می کنند و از اعتبار بالایی برخوردار می باشند بلکه با تکیه بر توانایی شرکا و کارکنان خود و همچنین با استفاده از تسهیلات و سرمایه شرکت می توانند فرصت هایی را به دست بیاورند که سایر افراد از آن محروم هستند .

اما همیشه دغدغه  و سئوال اصلی علاقمندان به ثبت شرکت و موسسات غیر تجاری این است که بهترین قالب برای ثبت شرکت برای موضوع مد نظرشان چیست ؟

در قانون تجارت ایران 7 نوع شرکت تعریف شده است که عبارتند از :

·        شرکت های سهامی ( عام و خاص )

·        شرکت با مسئولیت محدود

·        شرکت تضامنی

·        شرکت مختلط سهامی

برای مطالعه ادامه مطلب به وبسایت ثبت شرکت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

 تلفن :     02188770580 

 

  • ۹۶/۰۳/۲۳
  • ثبت شرکت و ثبت برند نوبل نوبل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی