ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

  • ۰
  • ۰

چرا باید تعاونی ثبت کنیم ؟

تعاونی مجموعه ای است که در آن عده ای با ایده ها و عقاید یکسان و مشکلات و خواسته هایی مشترک و به منظور مرتفع نمودن این مشکلات و خواسته ها گرد هم جمع می شوند و با در میان گذاشتن میزان مشخصی از سرمایه مورد نظر تلاش می کنند که برای جامعه موسس خود و افراد وابسته به این جامعه اهداف تعیین شده ای داشته باشند .

 تعاونی رسیدن به اهداف مشترک و تحقق ایده های یکسان با همیاری و همفکری دو تا چند نفر و به پشتوانه عده ای خاص و یا عام می باشد.  تامین سرمایه این تعاونی ها می تواند توسط خود موسسن و یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در راستای  اجرای بند 2 اصل 43 قانون اساسی و در قبل کار هایی مانند اعطاء وام های بدون بهره و یا کم بهره و همچنین وام های بلاعوض  و کمک های مالی از راه های تعیین شده قانونی انجام پذیرد . این تامین سرمایه می تواند با هدف بهره مندی از سود و منافع تعاونی هم صورت بگیرد به این شکل که فرد حقیقی یا حقوقی میزان مشخصی از سرمایه تعاونی را تادیه و به عنوان شریک صاحب سهم الشرکه ای در شرکت تعاونی خواهد شد .

از لحاظ فعالیت تعاونی تولید و تعاونی توزیع دو دسته اصلی تعاونی ها را تشکیل می دهند.  تعاونی های تولید به منظور ایجاد زمینه های شغلی برای  اعضاء تعاونی  در زمینه های مختلف مانند عمران ؛ دامداری ، دامپروری ، کشاورزی ، صنعت و معدن ؛ شیلات و ماهیگیری و... معمولا شکل می گیرند در حالیکه تعاونی های  توزیع در پی بر طرف کردن ما یحتاج اصلی اعضاء این تعاونی ها بوجود می آیند و عمده زمینه های تشکیل این تعاونی ها مسکن ، خدمات ، خوار و بار، تهیه و تامین کالاهای مورد نیاز و... می باشد .

برای مطالعه ادامه مطلب به وبسایت ثبت شرکت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

 تلفن :     02188770580 

 

  • ۹۶/۰۳/۲۳
  • ثبت شرکت و ثبت برند نوبل نوبل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی