ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

  • ۰
  • ۰

چرا شرکت باید به دست افراد متخصص و مشاورین حقوقی ثبت شود ؟

علاقمندانی که به دنبال ثبت شرکت و راه اندازی یک مجموعه حقوقی می باشند اغلب در خصوص اینکه آیا نیاز است از مشاروان و متخصصین این حوزه برای ثبت شرکت خود استفاده کنند یا خیر تردید دارند . و نمی دانند که ثبت شرکت توسط کارشناسان حقوقی الزامی است یا خیر و اینکه اگر می شود خودشان شرکت را ثبت کنند چرا باید این وظیفه را به دست وکلا و متخصصین حقوقی بسپارند و متحمل هزینه های بیشتر شوند .

سال های سال است که سازمان ثبت اسناد و املاک ایران متولی ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در ایران شرکت های مختلفی را به ثبت رسانده و برای هر یک از این افراد زمان زیادی و هزینه زیادی صرف شده تا شخصیت حقوقی آنها شکل گرفته است . این سازمان بهتر از هر نهاد و یا شخص دیگری می داند که ثبت شرکت چقدر کار پیچیده و تخصصی می باشد  و تا چه میزان از حساسیت برخوردار است .

افرادی که می خواهند شرکت ثبت کنند و بخصوص برای شروع فعالیت خود توانایی مالی زیادی ندارند به گمان اینکه با ثبت شرکت توسط خودشان هزینه کمتری پرداخت می کنند اقدام به حضور در اداره ثبت شرکت ها و تکمیل فرم ها و مستندات کرده و بنا بر اشتباهات رایجی که انجام می دهند اغلب دچار دوباره کاری و صرف زمان و سرمایه چند باره می شوند . این افراد به دلیل عدم اعتمادی که به شرکت های حقوقی می کنند در واقع خودشان را با هزینه های بیشتر و صرف زمان بیشتر مواجه کرده و نهایتا هم نتیجه به دست آمده اغلب نتیجه مورد رضایت آنها نمی باشد و پس از چند سال مشکلات حقوقی و قانونی گریبان گیر آنها خواهد شد و یا ممکن است برای انجام موضوعی جدید و یا یکی از موضوعات شرکت با مشکل رو به رو شوند .

برای مطالعه ادامه مطلب به وبسایت ثبت شرکت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

 تلفن :     02188770580 

 

  • ۹۶/۰۳/۱۹
  • ثبت شرکت و ثبت برند نوبل نوبل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی