ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

  • ۰
  • ۰

اگر موضوع فعالیت شرکت به سرمایه زیاد نیاز داشت چه کنیم ؟

وجود یک موضوع فعالیت برای شرکت اصل اول برای ثبت شرکت می باشد و تا زمانی که ندانیم در چه موضوعی می خواهیم فعالیت کنیم شرکت که نه حتی نمی توانیم کاری اقتصادی و تجاری بصورت حقیقی انجام دهیم . به همین منظور افراد اغلب بر اساس دانش و تخصص خود نسبت به انتخاب موضوع فعالیت شرکت اقدام کرده و در راستای این موضوع فعالیت و اهداف شرکت خود را برنامه ریزی می نمایند .

با انتخاب موضوع است که می توان قالب شرکت را انتخاب کرد. در واقع هنگامی می توانیم یک قالب خوب برای شرکتمان داشته باشیم که هم موضوع شرکت را مشخص کرده باشیم و هم شرکا و هم میزان اعتبار و سرمایه شرکتمان را مشخص کرده باشیم .

برخی از موضوعات شرکت ها را می توان با سرمایه کم و یا بدون نیاز به سرمایه اولیه راه اندازی کرد و برخی از این موضوعات را می توان بنا بر اعتبار نفرات شرکت مدیریت نمود ولی برخی از موضعات شرکت نیاز به سرمایه سنگین و زیادی دارند که از عهده دو تا چند نفر به راحتی بر نمی آید و حتی با دریافت تسهیلات توسط خود نفرات شریک هم نمی توان به راحتی سرمایه را تهیه نمود.

برای مطالعه ادامه مطلب به وبسایت ثبت شرکت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

 تلفن :     02188770580 

 

  • ۹۶/۰۳/۱۶
  • ثبت شرکت و ثبت برند نوبل نوبل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی