ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

  • ۰
  • ۰

تفاوت شرکت های نسبی و تضامنی در چیست ؟

شرکت هایی که با اعتبار نفرات موسس خود کار می کنند و اعتبار این افراد در سرنوشت شرکت نقش بسزایی دارد به شرکت های اشخاص مشهور می باشند . شرکت های تضامنی و نسبی از مهم ترین این شرکت های می باشند . البته شرکت مختلط سهامی و مختلط غیر سهامی هم می تواند شامل این موارد باشد البته با ورود قوانین خاص دیگر به محدوده آنها که مربوط به شرکت های سهامی خاص و با مسئولیت محدود می باشد .

شرکت های تضامنی شرکت هایی هستند که با ضمانت دو تا چند نفر شریک تاسیس می شوند . این افراد که غالبا افرادی نام آشنا و معتبر در حوزه فعالیت های خود هستند با ثبت شرکت سعی می کنند دامنه فعالیت خود را بالاتر برده و به سود و اعتبار بیشتری هم نائل شوند . در این راستا با شراکت با دو تا چند نفر دیگر در موضوع فعالیت مورد نظر خود که از اعتبار مشابه و یا کمتر و یا بیشتری برخوردار باشند سعی می کنند ضمن استفاده از اعتبار و تخصص آنها توانایی شرکت را بالاتر برده و سود و منافع بیشتری را نصیب خود کنند.

برای مطالعه ادامه مطلب به وبسایت ثبت شرکت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

 تلفن :     02188770580 

 

  • ۹۶/۰۳/۱۴
  • ثبت شرکت و ثبت برند نوبل نوبل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی