ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

  • ۰
  • ۰

آیا با سازمان ثبت اسناد و املاک ایران آشنایی دارید ؟

سازمان ثبت اسناد و املاک ایران یک سازمان دولتی است که وظیفه اصلی آن ثبت معاملات ، ثبت شرکت ها  و ثبت املاک و دارایی های اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد . در واقع تمامی افرادی که خواهان ثبت شرکت هستند ویا معاملاتی حقوقی انجام می دهند و یا اقدام به خرید و فروش املاک و مستغلاتی می کنند باید در نهایت دارایی خود را در این سازمان ثبت نمایند .

سازمان ثبت اسناد و املاک ایران به عنوان  یکی از سازمان های زیر مجموعه قوه قضائیه فعالیت می کند . مدیران این سازمان توسط قوه قضائیه تعیین  و رئیس این سازمان تحت عنوان معاونت قوه قضائیه شناخته می شود .

این سازمان دارای دو معاونت کلان می باشد. از جمله موسسات و دفاتری که باید زیر نظر و تحت کنترل سازمان ثبت اسناد و املاک ایران فعالیت نمایند می توان به دفاتر ازدواج و طلاق ، دفاتر اسناد رسمی ، دفاتر خرید و فروش خودرو و مشاورین املاک را نام برد که تمامی دستور العمل ها و قوانین مربوطه را از این سازمان دریافت نموده و از آن تبعیت می نمایند .

یکی از مهمترین وظایف این سازمان ثبت انواع شرکت ها و موسسات حقوقی می باشد . در واقع متقاضیان ثبت شرکت و موسسات غیر تجاری پس از آماده سازی  مدارک باید این مدارک را به اداره ثبت شرکت ها مربوط به سازمان ثبت اسناد و املاک ایران ارسال نمایند تا فرآیند ثبت اجرا شود .

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

 تلفن :     02188770580 

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید.

 

 

  • ۹۶/۰۱/۱۶
  • ثبت شرکت و ثبت برند نوبل نوبل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی