ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

  • ۰
  • ۰

آیا با شاخصه های اصلی شرکت های دانش بنیان آشنایی دارید ؟

شرکتی می تواند عنوان دانش بنیان را به خود بگیرد که دارای دو شاخص عمومی و تخصصی باشد. بنابر این  می توان گفت شرکت های دانش بنیان نیاز به احراز هویت دارند. برای این کار یک شرکت دانش بنیان باید شاخص های عمومی را به همراه یک شاخص اختصاصی  دارا باشد.

شاخصه های عمومی شرکت های دانش بنیان این است که حداقل دو سوم از اعضاء این شرکت ها مدرک لیسانس داشته باشند ،سه سال سابقه فعالیت  تخصصی یا علمی داشته باشند و یا یک اختراع ثبت شده داشته باشند . از دیگر شاخص های عمومی شرکت های دانش بنیان  این است که حداقل نیمی از درآمد شرکت در سال گذشته از طریق  فروش فناوری و کالا و خدمات دانش بنیانی باشد .  همچنین باید حداقل برای 3 نفر به مدت 6 ماه بیمه پرداخت شده باشد.

اما شاخص های تخصصی شرکت های دانش بنیان  در دو مورد کلی خلاصه می شود . اول اینکه شرکت خودش تولید کننده محصولات دانش بنیانی باشد و دوم اینکه شرکتی باشد که  محصولات دانش بنیان را در دو سال اخیر فعالیتش تولید  کرده باشد .

شرکت های دانش بنیان دارای حمایت گسترده دولت و با مشارکت دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ثبت می شوند. اگر فکر می کنید شاخصه ها و شرایط ذکر شده را دارید منتظر نمانید. همین امروز شرکت دانش بنیان خود را ثبت کنید .

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

 تلفن :     02188770580 

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید.

 

 

 

  • ۹۶/۰۱/۱۴
  • ثبت شرکت و ثبت برند نوبل نوبل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی