ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

  • ۰
  • ۰

آیا با شرکت های دانش بنیان آشنایی دارید ؟

شرکت های دانش بنیان همانگونه که از اسم آنها مشخص است شرکت هایی هستند که دانش و تحصیلات در آن حرف اول را می زند . این شرکت ها به منظور توسعه علم و دانش و در راستای کمک به پیشرفت های اقتصادی و اجتماعی با استفاده ار علم و دانش ایجاد و تاسیس می شوند. ثبت شرکت دانش بنیان در قالب هر یک از انواع شرکت ها می تواند اتفاق بیافتد ولی شرکت های سهامی خاص و با مسئولیت محدود بیشترین طرفدار را برای تاسیس شرکت دانش بنیان دارند .

ترویج فرهنگ استفاده از دانش و تخصص  دانشگاهیان و حمایت از اختراعات و نوآوری های مختلف در زمینه های تجاری و اقتصادی هدف اصلی دولت برای حمایت از این شرکت ها می باشد . در واقع دولت با این کار هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی را ترغیب می کند تا برای رفع نیاز های جامعه و تجاری سازی  یافته های پژوهشی و رفع محدودیت های مختلف در زمینه های رشد و تعالی کشور در ابعاد اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی فعالیت نموده و بتوانند ضمن کمک به استفاده از دانش در ابعاد مختلف جامعه  به درآمد های اختصاصی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی نیز کمکی کرده باشند .

شرکت های دانش بنیان فعالیت تجاری و اقتصادی نداشته و تنها از علم و دانش خود برای کمک به بهبود و رفع مشکلات جامعه کمک می کنند و در واقع علم می فروشند. برای ثبت شرکت دانش بنیان به دلیل پیچیدگی این شرکت ها حتما با مشاوره و تخصص افراد صاحب صلاحیت اقدام نمایید .

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

 تلفن :     02188770580 

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید.

 

 

  • ۹۶/۰۱/۰۹
  • ثبت شرکت و ثبت برند نوبل نوبل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی