ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

  • ۰
  • ۰

دلیل حمایت دولت از ثبت شرکت

شاید فکر کنید دولت به خاطر ایجاد اشتغال و یا نبود فرصت های شغلی و کم کردن آمار بیکاری و یا به دلیل اخذ مالیات و سرک کشیدن به فعالیت های شما اصرار به ثبت شرکت توسط افراد با تجربه و دانش آموختگان مشاغل تخصصی می باشد. البته ممکن است تا حدودی این موارد نیز صحیح باشد ولیکن دلیل اصلی حمایت دولت از اشخاص حقوقی و تشویق به ثبت شرکت موارد بسیار پر اهمیت تری می باشد.

ایران یک کشور با چشم انداز روشن و با فرصت های بسیار زیاد برای سرمایه گذاری می باشد . بسیاری از مایحتاج روزمره مردم ایران از کشور های دیگر وارد می شود و البته این مایحتاج ارز زیادی از کشور خارج می کند.  افرادی که توانایی هایی دارند می توانند با ثبت شرکت در زمینه های مورد نیاز جامعه ضمن جلوگیری از خروج ارز از کشور این فرآیند را معکوس کرده و با صادرات محصولات ایرانی ارز را وارد نمایند.

همچنین از اصلی ترین نگرانی دولت کمبود های جامعه در زمینه های مختلف می باشدکه برای آنها باید دولت همیشه چاره ای بیاندیشد. ثبت شرکت در این زمینه ها باعث می شود باری از دوش دولت برداشته شود و خیل آنها را تا حدود زیادی راحت کند.

حالا که دلیل حمایت دولت از اشخاص حقوقی را فهمیدید بهتر است از تخصص خود استفاده کرده و از این فرصت ها استفاده نمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

 تلفن :     02188770580 

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید.

 

  • ۹۵/۱۲/۲۷
  • ثبت شرکت و ثبت برند نوبل نوبل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی