ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

  • ۰
  • ۰

دلیل اعتماد شرکت ها و ارگان های دولتی به اشخاص حقوقی

آیا تا به حال شده دوست داشته باشید در مناقصه و یا مزایده ای شرکت کنید و این اجازه را نداشته باشید ؟ یا اینکه در مناقصات و مزایدات به کرات شرکت کرده باشید و موفق به برنده شدن موضوع دلخواهتان نشده باشید؟ تا به حال فکر کرده اید که دلیلش چیست ؟

بیشتر ارگان ها و شرکت های دولتی در اساسنامه و قوانین داخلی خود تنها اجازه دارند با اشخاص حقوقی کار کنند . زیرا کسانی که شرکت ثبت کرده و شخصیت حقوقی دارند به انجام کار متعهد تر هستند ، مسئولیت کارشان را بر عهده دارند و کار را بصورت گروهی و با اشتراک افکار و عقاید مختلف و با چند دیدگاه کارشناسی به پیش می برند . شرکت ها و ارگان های دولتی در صورتیکه موضوع قراردادشان توسط شرکت ها تحقق نیافت به راحتی می توانند احقاق حقوق کنند و از این بابت نگرانی ندارند.

بهتر است برای توسعه فعالیت خود و اینکه بتوانید از مزایای مختلف و فرصت های بی شمار اطرافتان بهره مند شوید اقدام به ثبت شرکت نموده و شخصیت حقوقی پیدا کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

آدرس : میدان آرژانتین بلوار آفریقا نرسیده به چهارراه جهان کودک کوچه 23 پلاک 19 واحد 202

 تلفن :     02188770580 

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید.

 

  • ۹۵/۱۲/۰۸
  • ثبت شرکت و ثبت برند نوبل نوبل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی