ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

  • ۰
  • ۰

مراجع ثبت شرکت در ایران

گردهمایی و قرارداد  و توافق برای ثبت یک شرکت و انجام برخی از فعالیت های اقتصادی به تنهایی نمی تواند اعتبار و شخصیت حقوقی برای شما ایجاد کند .  تمامی این گردهمایی ها و کانون ها باید ثبت شوند. این تنها مربوط به قوانین ایران نیست بلکه در تمامی دنیا هنگامی شرکت ها وجهه قانونی پیدا می کنند که ثبت شوند.

ثبت شرکتها در تمامی دنیا توسط مرجعی انجام می گیرد . در ایران نیز وظیفه ثبت شرکتها بر عهده " اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی" ایران می باشد.  البته به بدین معنی نیست که هر کس خواهان ثبت شرکت می باشد باید به تهران مراجعه و شرکت خود را ثبت نماید . در واقع در بخش مرکزی اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تنها متقاضیان تهرانی می توانند شرکت خود را ثبت نمایند.

متقاضیان ثبت شرکت در شهرستان ها باید به اداره ثبت اسناد مرکز اصلی مراجعه نمایند .  در محل این ادارات و شعب به موجب ماده 4 اصلاح آئین نامه ثبت شرکت ها متصدی مخصوصی برای نظارت و انجام فرآیند ثبت شرکت دائماً حضور خواهد داشت .

البته توجه به این نکته اساسی فراموش نشود که خود اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی به متقاضیان ثبت شرکتها توصیه مکرر دارد که برای ثبت شرکت از مشاور و یا وکیل صاحب صلاحیت استفاده کنید .بنابر این اگر قصد دارید ثبت شرکت کنید بهتر است با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .

 تلفن :     02188770580 

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ثبت شرکت  و ثبت برند نوبل مراجعه فرمایید.

 

 

  • ۹۵/۱۲/۰۵
  • ثبت شرکت و ثبت برند نوبل نوبل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی