ثبت شرکت و ثبت برند نوبل

  • ۰
  • ۰

بر خلاف شرکت های سهامی که اعتبار شرکت از سرمایه موسسین استنباط می شود در شرکت های تضامنی اعتبار موسسین اعتبار شرکت است . افراد متقاضی ثبت شرکت تضامنی به دنبال استفاده از اعتبار افراد خود می باشند به این ترتیب که شخص یا اشخاص معتبر و شناخته شده در یک حرفه یا تخصص را سهامدار شرکت کرده و نام او را متضمن سایر افراد شرکت می کنند .  هر چه اعتبار و وجهه سهامداران و موسسین بیشتر و افراد شناخته شده تری باشند اعتبار و وجهه شرکت بیشتر و بالاتر خواهد بود و مشتریان با استناد به شناخت  و اعتماد به این اشخاص با شرکت کار خواهند کرد.

این شرکت ها بین 2 تا چند نفر و به منظور انجام امور تجاری شکل می گیرند . نام تضامنی این شرکت ها به این دلیل است که نام یک یا چند نفر از موسسین در نام شرکت آورده می شود و این افراد حکم ضامن شرکت و سایر شرکاء را خواهند داشت هر چند مسئولیت و پاسخگویی به تعهدات شرکت تضامنی برای هر کدام از شرکاء به یک اندازه بوده و این موضوع ربطی به سهم الشرکه و توافقات فی ما بین شرکاء نخواهد داشت.

 کارشناسان و متخصصین ثبت شرکت و ثبت برند نوبل پیشنهاد می کنند با توجه به اینکه اعتبار شرکت  تضامنی به اعتبار اشخاص می باشد و جوابگویی به تعهدات شرکت برای همه یکسان است حتما از افرادی به عنوان شریک بهره ببرید که شناخت کافی و مناسبی از آنها داشته باشید و همه جوره مورد اعتماد شما باشند. همچنین با توجه به حساسیت و قوانین مختلف ثبت شرکت تضامنی استفاده از تجربه و تخصص  کارشناسان ثبت شرکت و ثبت برند نوبل را فراموش نکنید.

تلفن : 02188770580


  • ۹۵/۱۰/۱۴
  • ثبت شرکت و ثبت برند نوبل نوبل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی